Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Místnost: 414, FSE Moskevská 54
Telefon: +420 475 284 914
Email: petra.olsova[at]ujep.cz
Scopus Author ID: 57192381342
Výuka:
- Veřejná správa
- Územní správa a samospráva
- Teritoriální marketing
- Marketing měst a obcí
- Správní systémy v Evropské unii a České republice
Konzultační hodiny ZS 2024/2025:
úterý: 11:00 – 12:00 hod.
středa: 11:00 – 13:00 hod.
Odborné zaměření:
Odborně se zaměřuji na problematiku fungování veřejné správy. Zabývám se otázkami managementu a marketingu ve veřejné správě. Na FSE UJEP působím od roku 2007 jako odborná asistentka na Katedře regionálního rozvoje a veřejné správy.
Výzkum:
OP ST: RUR – Region univerzitě, univerzita regionu (2024 – 2027), člen řešitelského týmu KA 2: Kreativní společnost, C1: Znalostní hub pro transformaci Ústeckého kraje
TAČR ÉTA: „Obce mluví o vodě: Komunikace implementace opatření na hospodaření s dešťovou vodou ve městech“ ( 05/2021-12/23; TL05000674), členka řešitelského týmu
TAČR: Chytrý venkov: udržitelný rozvoj venkova s využitím Smart řešení (TL03000066; 2020-2021), členka řešitelského týmu
OP VVV: REPROREG U21 – Univerzita reflektující problémy regionu severozápadních Čech (CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_058/0010208, 2019 – 2022)
Vybrané publikace:
Pavlík, M., Šimka, K., Postránecký, J., Pomahač, R…. Olšová, P. a kol. (2020). Moderní veřejná správa. Zvyšování kvality veřejné správy, dobrá praxe a trendy. Praha: Wolters Kluwer.
Doskočil, R., Škapa, S., Olšová, P. (2016). Success evaluation model for project management. E+M 19(4), s. 167-185
Jánská, M., Olšová, P. (2016). Influence of segmentation factors on leaflet distribution. Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis, 19 (1), s. 20 – 29.
Olšová, P, Jánská, M. (2016). Location of super and hypermarkets in the city of Ústí nad Labem. GeoScape, 10 (1), s. 16 – 24.