Ing. Michaela Jánská, PhD.
Vedoucí katedry
Místnost: 229, FSE Moskevská 54
Telefon: +420 475 284 729
Email: michaela.janska[at]ujep.cz
ORCID ID: 0000-0003-0288-018X
Osobní stránka: ResearchGate
Výuka:
- Marketing
- Výzkum trhu
Konzultační hodiny v LS 2023/2024
úterý 13:00 – 14:00 hod. online
středa 10:00 – 12:00 hod.
Zápis na konzultace:
goo.gl/tXpqFg
Ve zkouškovém období jsou KH po e-mailové dohodě.
Odborné zaměření:
Ve své vědecké práci se zabývám dopadem prvků marketingového mixu na lidské chování. Tato témata jsou v současnosti zkoumána v závislosti na geografické a demografické segmentaci. Ve své odborné práci spolupracuji s firmami při tvorbě a realizaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na FSE UJEP působím od roku 2009 jako odborný asistent oboru Odvětvové a průřezové ekonomiky se specializací: Ekonomika obchodu a průmyslu. Problematiku marketingových otázek řeším i v rámci různých odborných projektů. Jsem členkou České marketingové společnosti.
Výzkum:
Interreg Central Europe: GREENE 4.0 – Smart and green innovation approaches for scaling up digital transformation opportunities in CE (03/2023 – 02/2026), člen řešitelského týmu
V4: Visegrad Fund: Sustainable population consumption in a post-pandemic economy. The perspective of three countries (11/2023-04/2025; No 22320074), řešitel projektu
TAČR SIGMA: „VETCARE: Koordinovaný model péče o novodobé válečné veterány v České republice“ (09/2023-12/2025; TQ 0100146), člen řešitelského týmu
TAČR ÉTA: „Obce mluví o vodě: Komunikace implementace opatření na hospodaření s dešťovou vodou ve městech“ ( 05/2021-12/23; TL05000674), člen řešitelského týmu
TAČR: Podpora alternativních řešení mobility v environmentálně citlivých oblastech – MOBESA (03/2020–06/2023, CK01000067), spolupracující osoba – realizace kvantitativního výzkumu
OP VVV: U21 – Univerzita reflektující problémy regionu severozápadních Čech (CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_058/0010208, 2019–2021), odborná pracovnice pro tvorbu distančních studijních opor KA05
Vybrané publikace:
Jánská, M., Žambochová, M. and Vacurová, Z. (2024), “Identifying and categorizing influencers on Instagram with eye tracker”, Spanish Journal of Marketing – ESIC, 28 (1), pp. 41-58. DOI: doi.org/10.1108/SJME-07-2022-0156
Jánská, M., Žambochová M. and Kita, P. (2023). The influence of Slovak consumer lifestyle on purchasing behaviour in the consumption of organic food. British Food Journal, 125(8), 3028-3049. DOI:10.1108/BFJ-07-2022-0618
Povolná, L., Jánská, M. and Žambochová, M. (2022). Estimates of Future Industrial Development in the Context of Company Size. Politická ekonomie, 70(3), 312-340. DOI: 10.18267/j.polek.1352
Jánská, M. and Žambochová, M. (2021). Factors influencing B2B Businesses Communication on social media. Communication Today,12 (2), 100-111.
Jánská, M. and Olšová, P. (2020). Organizational innovation in high-tech companies in the Ústí Region (Czech Republic). TEM 9(2), 552-559. https://doi.org/ 10.18421/TEM92-17