fse.ujep.cz

doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Místnost: 230, FSE Moskevská 54
Telefon: +420 475 286 730
Email: cenek.celer[at]ujep.cz
Scopus ID: 57194534836

Výuka:

  • Marketingové strategie
  • Semestrální projekt/Diplomový seminář

Konzultační hodiny v LS 2023/2024
PO 10:00 – 11:00
vždy po předchozí e-mailové domluvě



Odborné zaměření:

Specializuji se na aspekty strategického marketingu a marketingových aplikací. Promoval jsem v oboru učitelství ekonomických předmětů na Národohospodářské fakultě VŠE Praha, kde jsem také absolvoval vědeckou aspiranturu i habilitační řízení. Po ukončení vysokoškolského studia jsem působil na ústecké Pedagogické fakultě, na FSE UJEP učím od roku 1994. Vedl jsem přes dvě stovky bakalářských a diplomových věnovaných především marketingu. Publikace zaměřuji zejména na marketingové aplikace a strategické řízení, grantové aktivity pak na zkvalitnění výuky.

Výzkum:

Šablony (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_035/0006412, 2019), člen řešitelského týmu

OP VVV: Podpora škol (02.16.035, 2016), člen řešitelského týmu

OPVK ESF: Univerzitní centrum podpory pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami – výukový materiál – strategický management (CZ.1.07/2.2.00/29.0023, 2014), člen řešitelského týmu

OPVK ESF: Digitální učební materiál – marketingové řízení (CZ.1.07/1.5.00/34.0874, 2011), řešitel

Vybrané publikace:

Jánská, M., Kollar, P. a Celer, Č. (2020). Factors Influencing Purchases of Organic Food. Zagreb International review of Economics & Business 23(1), 81-94. http://doi.org/ 10.2478/zireb-2020-0006

Jánská, M., Celer, Č. a Žambochová, M. (2017). Application of corporate controlling in the Czech Republic. Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics Administration 24(40), 61-70

Celer, Č. a Jánská, M. (2017). Aplikace strategického managementu v kontextu globalizace. In: Region v rozvoji společnosti: sborník 7. ročníku mezinárodní vědecké konference, Brno 20. 10, 121-129 

Celer, Č. a Jánská, M. (2017). Online Habits of the 55 plus Generation in a Selected Region of the Czech Republic. Market-Tržiště, 29(2). Zagreb. 125-138. https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.2.125

Celer, Č. a Jánská, M. (2016). Changes of communicative Behaviour in Ict of Seniors in the Chech Republic. Journal of Life Economics 3(8), Istanbul, 41-54. https://doi.org/10.15637/jlecon.114

Celer, Č. (2016). How do the brand, price, and quality of goods influence purchasing decisions of seniors. In Jedlička, P. (Ed.), Double blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference Hradec,Economic Days 2016., 114-123, Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové

Celer, Č. (2015) Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Ústeckém kraji. Ekonomika a management, 9(2), 1-8, FHP VŠE

Celer, Č. (2014). Strategická analýza v praxi. In Jedlička, P. (Ed.), Ekonomický rozvoj a management regionů I, 112-119. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové

Celer, Č. (2014). Digitální reklamní prostor se zvětšuje. In: Čechurová, L. (Ed.) Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní konference Trendy v podnikání, 1-6, Plzeň: ZČU