doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Místnost: 230, FSE Moskevská 54
Telefon: +420 475 286 730
Email: cenek.celer[at]ujep.cz
Scopus ID: 57194534836
Výuka:
- Marketingové strategie
- Semestrální projekt/Diplomový seminář
Konzultační hodiny v LS 2023/2024
PO 10:00 – 11:00
vždy po předchozí e-mailové domluvě
Odborné zaměření:
Specializuji se na aspekty strategického marketingu a marketingových aplikací. Promoval jsem v oboru učitelství ekonomických předmětů na Národohospodářské fakultě VŠE Praha, kde jsem také absolvoval vědeckou aspiranturu i habilitační řízení. Po ukončení vysokoškolského studia jsem působil na ústecké Pedagogické fakultě, na FSE UJEP učím od roku 1994. Vedl jsem přes dvě stovky bakalářských a diplomových věnovaných především marketingu. Publikace zaměřuji zejména na marketingové aplikace a strategické řízení, grantové aktivity pak na zkvalitnění výuky.
Výzkum:
Šablony (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_035/0006412, 2019), člen řešitelského týmu
OP VVV: Podpora škol (02.16.035, 2016), člen řešitelského týmu
OPVK ESF: Univerzitní centrum podpory pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami – výukový materiál – strategický management (CZ.1.07/2.2.00/29.0023, 2014), člen řešitelského týmu
OPVK ESF: Digitální učební materiál – marketingové řízení (CZ.1.07/1.5.00/34.0874, 2011), řešitel
Vybrané publikace:
Jánská, M., Kollar, P. a Celer, Č. (2020). Factors Influencing Purchases of Organic Food. Zagreb International review of Economics & Business 23(1), 81-94. http://doi.org/ 10.2478/zireb-2020-0006
Jánská, M., Celer, Č. a Žambochová, M. (2017). Application of corporate controlling in the Czech Republic. Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics Administration 24(40), 61-70
Celer, Č. a Jánská, M. (2017). Aplikace strategického managementu v kontextu globalizace. In: Region v rozvoji společnosti: sborník 7. ročníku mezinárodní vědecké konference, Brno 20. 10, 121-129
Celer, Č. a Jánská, M. (2017). Online Habits of the 55 plus Generation in a Selected Region of the Czech Republic. Market-Tržiště, 29(2). Zagreb. 125-138. https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.2.125
Celer, Č. a Jánská, M. (2016). Changes of communicative Behaviour in Ict of Seniors in the Chech Republic. Journal of Life Economics 3(8), Istanbul, 41-54. https://doi.org/10.15637/jlecon.114
Celer, Č. (2016). How do the brand, price, and quality of goods influence purchasing decisions of seniors. In Jedlička, P. (Ed.), Double blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference Hradec,Economic Days 2016., 114-123, Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové
Celer, Č. (2015) Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Ústeckém kraji. Ekonomika a management, 9(2), 1-8, FHP VŠE
Celer, Č. (2014). Strategická analýza v praxi. In Jedlička, P. (Ed.), Ekonomický rozvoj a management regionů I, 112-119. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové
Celer, Č. (2014). Digitální reklamní prostor se zvětšuje. In: Čechurová, L. (Ed.) Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní konference Trendy v podnikání, 1-6, Plzeň: ZČU