Doručování písemností prostřednictvím IS/STAG a nová odvolací lhůta
Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 dnů na 15 dnů.
Vážení studující,
od 7. 5. 2025 nabyl platnosti nový Statut UJEP, který stanovuje povinnost doručovat písemnosti podle § 50, 54 b nebo 68 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) prostřednictvím elektronického informačního systému UJEP (dále IS/STAG).
V IS/STAG má každý studující automaticky nastavenou notifikaci o nahrání nového dokumentu do jeho spisu. Po přihlášení pak může na dokumenty nahlížet.
Protože Statut UJEP stanovuje, že písemnosti v řízeních podle § 50, 54 b nebo 68 zákona jsou doručovány prostřednictvím elektronické pošty, nemáme již nadále v těchto případech povinnost doručovat do datové schránky.
Písemnosti jsou považovány za doručené v okamžiku, kdy se po jejím zpřístupnění v IS/STAG studující přihlásí do systému. Pokud se do své schránky v IS/STAG studující nepřihlásí, je písemnost považována za doručenou 10. den po jejím zpřístupnění v IS/STAG.
NOVĚ PLATÍ:
Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 dnů na 15 dnů.
Případné dotazy Vám rády vysvětlí referentky studijního oddělení FSE.