fse.ujep.cz

Doručování písemností prostřednictvím IS/STAG a nová odvolací lhůta

Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 dnů na 15 dnů.


Vážení studující,

od 7. 5. 2025 nabyl platnosti nový Statut UJEP, který stanovuje povinnost doručovat písemnosti podle § 50, 54 b nebo 68 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) prostřednictvím elektronického informačního systému UJEP (dále IS/STAG).

Po přihlášení do IS/STAG má každý studující a osoba s přerušeným studiem možnost nastavit si různé typy oznámení a nastavit si notifikaci upozorňující na nahrání nového dokumentu do jeho spisu.

Povinností každého studujícího je nahlížet do svého spisu.

Písemnost je považována za doručenou:

  1. v den, kdy si studující či osoba s přerušeným studiem písemnost po jejím zveřejnění v IS/STAG otevře
  2. jedenáctý den po zveřejnění v IS/STAG, pokud si studující či osoba s přerušeným studiem písemnost neotevře

Protože Statut UJEP stanovuje, že písemnosti v řízeních podle § 50, 54 b nebo 68 zákona jsou doručovány prostřednictvím elektronické pošty, nemáme již nadále v těchto případech povinnost doručovat do datové schránky.

NOVĚ PLATÍ:

Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 dnů na 15 dnů.

Případné dotazy Vám rády vysvětlí referentky studijního oddělení FSE.