Doručování písemností prostřednictvím IS/STAG a nová odvolací lhůta
Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 dnů na 15 dnů.
Vážení studující,
od 7. 5. 2025 nabyl platnosti nový Statut UJEP, který stanovuje povinnost doručovat písemnosti podle § 50, 54 b nebo 68 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) prostřednictvím elektronického informačního systému UJEP (dále IS/STAG).
Po přihlášení do IS/STAG má každý studující a osoba s přerušeným studiem možnost nastavit si různé typy oznámení a nastavit si notifikaci upozorňující na nahrání nového dokumentu do jeho spisu.
Povinností každého studujícího je nahlížet do svého spisu.
Písemnost je považována za doručenou:
- v den, kdy si studující či osoba s přerušeným studiem písemnost po jejím zveřejnění v IS/STAG otevře
- jedenáctý den po zveřejnění v IS/STAG, pokud si studující či osoba s přerušeným studiem písemnost neotevře
Protože Statut UJEP stanovuje, že písemnosti v řízeních podle § 50, 54 b nebo 68 zákona jsou doručovány prostřednictvím elektronické pošty, nemáme již nadále v těchto případech povinnost doručovat do datové schránky.
NOVĚ PLATÍ:
Lhůta pro případné podání odvolání proti rozhodnutí je zkrácena z původních 30 dnů na 15 dnů.
Případné dotazy Vám rády vysvětlí referentky studijního oddělení FSE.