foto

Ing. Michaela Jánská, PhD.

Email: michaela.janska@ujep.cz

Telefon: +420 475 284 722

Místnost: MO 222

STAG: odkaz


Konzultační hodiny v LS 2019/2020

úterý     11:00 - 12:00 h
středa    10:00 - 12:00 h

 
Na KH se přihlaste pomocí odkazu goo.gl/tXpqFg
V době SZZ a zkouškového období se konzultační hodiny konají dle google kalendáře.
 
KH ve zkouškovém období a termínech SZZ jen po e-mailové domluvě.
 

Vzdělání

2003 Doplňující pedagogické studium, Organizátorem výuky byla Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica
2003 Technická univerzita Zvolen, Dřevařská fakulta, Studijní obor: Podnikový management, Studijní zaměření: Marketing a obchod (titul Ing.)
2008 Obor Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva DF TU, Zvolen, Vědecký obor: Odvětvové a průřezové ekonomiky (titul PhD.)


Praxe

2003 - 2004 učitel ekonomických předmětů, SPŠ strojnícka, Zvolen (SR)
2004 - 2008 učitel ekonomických předmětů. Združená stredná škola služieb, Zvolen (SR)
2008 - 2009 učitel odborných (ekonomických) předmětů, Integrovaná střední škola, Litoměřice
2009 - doposud FSE UJEP Ústí nad Labem, odborný asistent


Publikace

Fuchsová, E., Laštovková, J., & Jánská, M. (2018). The influence of wealth on philanthropy: A cross-regional study, GeoScape, 12(2), p. 104-113.(podíl 33%)

Jánská, M., Celer, Č., Žambochová, M. (2017). Application of Corporate controlling in the Czech Republic.  Scientific Papers of The University of Pardubice Series D , 40 (2), p. 61-71. (podíl 40%)

Celer, Č. Jánská, M. (2018). Online habits of the 55 plus generation in a selected region of the czech republic. Market-Trziste, 29 (2), p. 125-138. (podíl 70%)

Olšová, P. & Jánská, M. (2016). Location of super and hypermarkets in the city of Ústí nad Labem. GeoSpace, 10(1), p. 17-25. (podíl 50%)

Jánská M. & Olšová, P. (2016). Influence of segmentantion factors on leaflet distribution. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales, 19 (1), p. 20-29.

Celer, Č., Jánská, M. The application of the strategic management in the context of globalizationIn: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti. 2016. p. 108-118 (podíl 50%)

Jánská M., Celer Č. The Shopping Behaviour of Senior Citizens. In: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti. 2014. p. 360- 368.(podíl 50%)

Kita, P. et al. (2015). Retail in Territory. Ústí nad Labem: UJEP, FSE . (podíl M. Jánská: 40%)

Projekty:

2018-2019 Projekt:  ARTOMAT, reg. č. EEL- 0460-CZ-06.06.2018. Smluvní výzkum, kterého cílem bylo vytvoření individuálně pojaté mobilní aplikace, která interpretuje současné umění mediálně-pedagogicky. Pozice: řešitel
 
2019-2021 Projekt OP VVV „U21 – Univerzita reflektující problémy regionu severozápadních Čech“ (U21 – REPROREG); Pozice: odborný pracovník pro tvorbu distančních studijních opor KA05